DCS: Supercarrier

Iniciado por GAE_Charrua, 08 de Mayo de 2020, 02:01:52 PM

Tema anterior - Siguiente tema

GAE_Charrua

DCS: Supercarrier is the most detailed and realistic simulation of a Nimitz-class aircraft carrier ever created. A Nimitz-class aircraft carrier is a nuclear-powered fortress at sea with a crew of over 6,000 sailors and airmen. The angled flight deck with arrestor wires and four steam-powered catapults support air wing operations of up to 90 aircraft. The ship also includes a formidable air defense system that includes the RIM-7 Sea Sparrow Missile and RIM-116 Rolling Airframe Missile (RAM) missiles, and Close-In Weapon System (CIWS) gun system. A Nimitz-class aircraft carrier is the ultimate power projection weapon.

Open big pictureOpen big pictureOpen big pictureOpen big pictureOpen big pictureOpen big picture

all screenshots
10 ships of the class have been produced, of which, we will include five of the Theodore Roosevelt sub-class:

CVN-71 Theodore Roosevelt
CVN-72 Abraham Lincoln
CVN-73 George Washington
CVN-74 John C Stennis
CVN-75 Harry S. Truman
For the early access release, we will provide the Roosevelt, Lincoln, and Washington.

Early access features of DCS: Supercarrier include:

Highly detailed polygon model with high-resolution textures that include realistic weathering and markings.
Animations that include arresting wires, jet blast deflectors (JBD), radar antennas, aircraft elevators, catapult bubble between catapults 1 and 2, steam from catapults, and risers (guard rails) around aircraft elevators when lowered.
Detailed lighting systems that includes the long-range line-up lights, IFLOLS, Animated "rabbit lights" along landing area centerline, deck lighting, floodlights, and ship number on the island.
Functional air defense weapon systems that include the Sea Sparrow, CIWS, and SeaRAM.
Deck parking allowing up to 14 aircraft to be spawned on deck.
Dynamic carrier radio communications for Case I, Case II, and Case III recoveries.
Static deck vehicles (AS32A-31A Flight Deck Tractor, AS32A-32A Hangar Deck Tractor, AS32A-36 Aircraft crash and salvage crane, P-25 Fire Fighting Vehicle) that can be placed by mission designers.
Animated deck crew for bow and waist catapults launches.
Static deck crew that can be placed by mission designers.
During the early access period, the following additional features will be added:

Air Boss station.
Briefing room.
Occupy the Landing Signal Officer (LSO) station with PLAT camera, including VR support.
More LSO station interactions.
Combined Arms integration.
"Burble" effect.
Wave off and bolter return to pattern radio messages.
Functional barricade net.
Localization:


CitarDCS: Supercarrier es la simulación más detallada y realista de un portaaviones clase Nimitz jamás creado. Un portaaviones clase Nimitz es una fortaleza nuclear en el mar con una tripulación de más de 6,000 marineros y aviadores. La cubierta de vuelo en ángulo con cables para pararrayos y cuatro catapultas a vapor admiten operaciones de ala aérea de hasta 90 aviones. El barco también incluye un formidable sistema de defensa aérea que incluye los misiles RIM-7 Sea Sparrow Missile y RIM-116 Rolling Airframe Missile (RAM) misiles, y el sistema de armas Close-In Weapon System (CIWS). Un portaaviones clase Nimitz es el arma de proyección de potencia definitiva.

Abrir cuadro grandeAbrir cuadro grandeAbrir cuadro grandeAbrir cuadro grandeAbrir cuadro grandeAbrir cuadro grande

todas las capturas de pantalla
Se han producido 10 barcos de la clase, de los cuales, incluiremos cinco de la subclase Theodore Roosevelt:

CVN-71 Theodore Roosevelt
CVN-72 Abraham Lincoln
CVN-73 George Washington
CVN-74 John C Stennis
CVN-75 Harry S. Truman
Para el lanzamiento de acceso temprano, proporcionaremos Roosevelt, Lincoln y Washington.

Las características de acceso temprano de DCS: Supercarrier incluyen:

Modelo de polígono altamente detallado con texturas de alta resolución que incluyen marcas y condiciones climáticas realistas.
Animaciones que incluyen cables de detención, deflectores de chorro de aire (JBD), antenas de radar, elevadores de aeronaves, burbujas de catapulta entre las catapultas 1 y 2, vapor de las catapultas y elevadores (barandillas) alrededor de los elevadores de aeronaves cuando se bajan.
Sistemas de iluminación detallados que incluyen luces de alineación de largo alcance, IFLOLS, "luces de conejo" animadas a lo largo de la línea central del área de aterrizaje, iluminación de la cubierta, reflectores y número de barco en la isla.
Sistemas funcionales de armas de defensa aérea que incluyen Sea Sparrow, CIWS y SeaRAM.
Estacionamiento en cubierta que permite generar hasta 14 aviones en cubierta.
Comunicaciones de radio portadoras dinámicas para recuperaciones de Caso I, Caso II y Caso III.
Vehículos de cubierta estática (AS32A-31A Flight Deck Tractor, AS32A-32A Hangar Deck Tractor, AS32A-36 Aircraft crash and salvage crane, P-25 Fire Fighting Vehicle) que pueden colocar los diseñadores de la misión.
Equipo de cubierta animado para lanzamientos de catapultas de proa y cintura.
Equipo de cubierta estático que pueden colocar los diseñadores de la misión.
Durante el período de acceso temprano, se agregarán las siguientes características adicionales:

Estación de Air Boss.
Sala de prensa.
Ocupa la estación de oficial de señal de aterrizaje (LSO) con cámara PLAT, que incluye soporte de realidad virtual.
Más interacciones de estación LSO.
Integración de armas combinadas.
Efecto "Burble".
Agite y bólter vuelva a los mensajes de radio patrón.
Red de barricadas funcional.
Localización:

Video: https://player.vimeo.com/video/385461504?title=0

https://www.digitalcombatsimulator.com/en/products/other/supercarrier/?bx_sender_conversion_id=27360146&utm_source=newsletter&utm_medium=mail&utm_campaign=weekend_news
C.F. Charrua